Tel: 021-372 07 99
Kundtjänst Mån - Fre 9 - 16

11 års födelsedagsfest - Spara 1100 kr per person på alla resor

Företaget bakom Afrikasafari, Aclass, firar 11 års födelsedag och det skall naturligtvis gynna dig. Just nu ger vi 1100 kr per person i födelsedagsrabatt på alla resor vid en beställning senast fredag den 28 april 2017.

Vi har gått från att vara ett litet företag i 2006 till att i dag ha över trettio dedikerade kollegor. Intresset för våra resekoncept har varit överväldigande och med våra gäster som våra viktigaste ambassadörer har vi upplevt en exceptionell tillväxt. Samtidigt har vi lyckats skapa en sund affärsverksamhet som kan existera många år framåt, och vi är i dag en av de bästa resebyråerna i Skandinavien. Trots en blixtsnabb utveckling har vi lyckats behålla vårt viktigaste mål som genomsyrar hela vår organisation: Våra gäster ska ha en upplevelse för livet – varje gång!

2006 skickade vi de första sjuttio gästerna till Sydafrika. Sedan dess har vi utökat till andra afrikanska destinationer, bland annat Tanzania och Kenya, och tusentals gäster har rest med oss till dessa unika och fantastiska resmål. Mot bakgrund av våra kunders upplevelser och uppbackning kan vi i dag – 11 år senare – kalla oss Skandinaviens ledande safariresebyrå.

Under de senaste 5 åren har vi även erbjudit resor till Latinamerika, Asien och USA med samma resekoncept, kvalitet, service och priser. I dag består Aclass A/S av fyra specialiserade resevarumärken: Afrikasafari, Lamatours, Asiatours och USAdventures.

Vi förväntar oss att cirka 15 000 gäster reser med oss till Afrika, Latinamerika, Asien och USA i år. Sedan vi startade har vi gett mer än 25 000 gäster sitt livs upplevelseresa till några av de mest fascinerande och spännande platserna på jorden, vilket vi är otroligt stolta över.

Vi tackar våra många gäster för den fantastiska uppbackningen som vi har fått och ser fram emot att erbjuda våra gäster nya fantastiska reseupplevelser även i framtiden.

Med vänlig hälsning
Claus Palmgren Jessen
Verkställande direktör

kampagne